World’s FIRST Helicopter Skimboarding Adventure! GoPro Creator Summit 2019


this is the world’s first Heli Skimming Ever Yeah Just landed in Broome, Wherever we’re at this is awesome man just checked into our epic bungalow. Got my Roommate here epic hey we’re gonna go check out the
beach right now see see if there’s any little waves , got the skimboard This beach is awesome we just landed
here after the hovercraft ride wow we are in the heart of the Kimberley it
goes on forever middle of nowhere man it’s awesome to be out here and get a
true Australian experience with these people who are so passionate about the
history of the land here and preserving the land and I just feel like so
grateful to have the opportunity to be out here on behalf of the tourism Australia , Western Australia , GoPro thankful to be among so many cool people the helicopter pilot as we speak
we are remote in the middle of nowhere That was Brodie Moss in case you don’t know
hey are you ready a little bit earlier by any chance, I just need about a have an hour to get ready. Sounds good see ya mate all right here we are back at the airport
Hillary’s about to take us right back to Eco beach we got Scotty from Kimberly
spirit hooking it up making it all happen
we got Brodie Moss! YEW! Goodday guys coming to join us gonna fly the drone
capture it all that point looks so good we had to go
back and get the skimboard and here we have it
we got the skimboard and we’re about we’re literally about to take another
helicopter ride bring it out this is insane there’s some frothing there I’m
frothing – man this is gonna be I can’t believe we actually made this happen
yeah Hillary’s about to unload some fuel so we don’t have too
much weight in the helicopter cuz we got the foil setup we got drones we have lots
of GoPros and two boards this is gonna be sick this is the first
time I’ve ever gone on a heli skim trip we’re heli skimming oh really This is the World’s first heli skimming EVER this is insane we just landed on random
beach with a point we’re heli skimming baby first-ever helicopter skimboarding adventure
ever yeah thanks Hilary we got to go get some way fact that we’re out in the middle of
nowhere skimboarding this remote little clouds of beach here just ridiculous the
kind of good stuff we want to do dude’s a beast anyway. a little smaller
but we’re still waiting for the tide to get up this one looks kind of fun time to check the next spot we just had
a nice little fun session ways where as big as we hope they can ever be bummed
when you’re checking waves in a helicopter alright guys I’m gonna end the video
there that was an epic Heli Skimboarding session special thanks to Scotty at Kimberly’s
spirit Brodie Moss getting the shots with the
drone Thank You Man that was epic! we gotta end the video on the beach takin off
we don’t want to end it on the runway hey this landscapes awesome Thank
You Hillary for flying us around getting us there safely
we appreciate you guys that was legendary maybe next time we’ll do it we
get better waves but we’re not bummed this was awesome so peace out

17 thoughts on “World’s FIRST Helicopter Skimboarding Adventure! GoPro Creator Summit 2019”

  1. Hope you guys enjoy the video! If you're just tuning in, Subscribe https://www.youtube.com/user/AustinKeen so I can keep making these videos! And don't forget to check out my AK Merchandise https://austinkeen.com/collections . Much love YouTube fam!

  2. Austin keen bro your the best be my dream to have your prob model πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜žmaybe one day

  3. Hej Austin, i wonder if there is any save posibillity to fix a rope on the helicopter an than you use the heli to skim right into the waves. That what i was prepared to see today. Hang loose Bro.

  4. Bro congratulations your doing it! You’ve got a new sub!πŸ€™ Keep the video coming crazy how good all the editing is! You rip bra!πŸ€™

  5. Right on!! Stoked to see y'all had fun in Australia!! πŸ˜„πŸ™ŒπŸΌπŸ™ŒπŸΌ One day we will meet in future GoPro eventsπŸ€™πŸΌπŸ€™πŸΌ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *